Padrón - O Cádavo Baleira 23,4 Km

A szálló elhagyása után átkelünk az LU-530-as úton, és elérjük San Xoán de Padrón plébániáját . A 157.581-es jelzés irányát követve Santiago felé az út alatt haladó ösvényen haladunk, és azon jövünk ki ismét. Ismét átkelünk az LU-530-on, és egy másik vágányon haladunk tovább, amely most balra halad. Egy további közös szakasz a Fonte do Pastizalhoz vezet , amely jó alkalom a kulacsunk feltöltésére (1,6 km) . A tűlevelűek közötti erdei pálya felelős az átvételért. A végén leereszkedünk az útra, amelyen áthaladva csatlakozunk egy másik felfelé vezető úthoz. A domb mentén haladva balra hagyjuk Vilardongo házainak többségét , amely a Padrón plébániához tartozik.

Km 3.2. Vilardongo

Útvonalunk egyenes vonalban halad, és Pedrafitelasnál keresztezi az LU-1906-ot , amely szintén balra van. Négyszáz méterrel odébb egy piknikezőhely mellett haladunk el , ahonnan egyébként gyönyörű fotók készülnek. Egy keskeny, különféle vízfolyásokkal tarkított ösvény után Montoutóba érkezünk .

Km 6. Montouto

Ügyeljen a város kijáratánál található útkereszteződésre. Balra kell menni, lefelé. Ezután a domb közepéig vezető ösvényen megyünk fel magához a Montouto kórházhoz , 1023 méteres magasságban. Juan Uría a Las Peregrinaciones a Santiago de Compostela -ban megemlíti, hogy „az Archivo de Simancas 1586-os kiváltsága szerint a Montouto-hegységben van egy kórház a zarándokok Santiago felé vezető útján, és egy lakatlan vidéken, ahol a szegények elpusztultak a hideg miatt. hó. Jobb oldalon egy egyszerű kápolnát találunk , közvetlenül a Pedras Dereitas dolmen után a nyílt terepen. A másik oldalon a régi kórház romjai, az utcát és a falak és épületek egy részét felújították.

Km 7,3. Montouto Kórház

Az ereszkedés egy füves pályán kezdődik a szélturbinák sora alatt. Os Oteiros területén halad át . Az ereszkedés második része meredekebb, a pályát elhagyva az erdőbe ágyazott ösvényen haladunk tovább. Egy bár az LU-530-at megelőzi, amelyhez elérjük, hogy átkeljünk a Paradavella plébánián , ahol még egy-két bár található.

Km 10,9. Paradavella (bárok)

A Fonsagrad plébánia végén egy ösvényen haladunk jobbra, amely az erdős lejtőn halad. Egy olyan szép szakasz, amilyen kényelmetlen, csúszdákkal és különféle vízfolyásokkal. Magánál az útnál végződik, amelyen áthaladva menjünk le a bal oldalon lévő A Calzada -ba és a közvetlen A Degolada -ba, a baleirai tanács első plébániájába .

Km 13,4. hogy Degolada

Itt meglátogatjuk a San Lourenzo templomot . Szem! , mert a következő elágazásnál, már fák alatt, a bal oldali utat kell választani, ami elkerülhetetlenül a Pasadiña folyóhoz ereszkedik le . Később felmegyünk O Couto (14,7 km) helyére , ahol gyönyörű tiszafa van . Az ezt követő mászás, a híres A Costa do Sapo emlékezetes, talán a mai napig a legerősebb az egész Camino Primitivo közül. Mindegyik amennyire csak tud, felmászik az útra, amely az A Lastrához vezet .

Km 15,8. A Lastra (bár)

Átmegyünk a San Xoán de A Lastra-n az út mellett, és a San Xoán templom mellett, amely San Juan encomienda volt, mint oly sokan mások, elindulunk egy nagyon meredek pályán, a Camín da Rodelán , amely balra emelkedik, a házak. Nem kifulladva, lassan folytatjuk az emelkedőt a fenyőerdő alatt már védett Fontaneira tetejére . A kikötő szintje közel 950 méterrel a tengerszint felett van (18,2 km) . Még mindig akadozik a lélegzetünk, megmentjük azokat a métereket, amelyek közúti választanak el bennünket Fontaneirától , melynek plébániatemplomát Santiagónak szentelték fel. A jobb oldalon egy másik megváltó bár vár.

Km 18,6. Szökőkút (bár)

A vágy, hogy odaérjünk, az utolsó szakaszt egy véget nem érő történetté teszi, hiszen még majdnem egy óra van hátra. A baleári plébánia kijáratánál balra hagyjuk az LU-530-at. Elhaladtunk a temető mellett, majd visszatértünk az útra. Jó távon haladunk végig rajta, és jobbra hagyjuk (20,8 km) . A Campo da Matanza felé tettük a lábunkat, egy fennsík, ahol a legendák a II. Alfonz hadserege és a muszlimok között vívott véres csatát írnak le. Ki tudja, valóban a zarándoklat során történt-e, amikor a kíséret 813-ban az apostol maradványait tisztelgetni ment. Igaz vagy sem, kardokat, páncélokat és egyéb fegyvereket fedeztek fel ezen a helyen. Végül a Santiago-i sáv közelebb visz bennünket a Concello de Baleira fővárosához, amelynek elhelyezkedése nem engedi, hogy addig szemléljük, amíg a lábunk alatt nincs. Közvetlenül a bejáratnál találkoztunk a zarándokszállóval.

Km 23,4. O Cádavo Baleira (minden szolgáltatás)