O Cádavo Baleira - Lugo 30,5 Km

Az utolsó lépcsőfok az O Cádavon keresztül a Casa del Concello mögötti térre visz minket, ahová néhány lépcsőn jutunk fel. A Perrelos és Touzón felé vezető kitérőt elhagyva balra a helyi ösvényen haladunk, amely felmegy Pradedába , San Pedro daEsperala plébánia helyére (1,1 km) . Pradedából jó képünk van O Cádavoról, amely a Campo da Matanza alatt található . A helyi pálya egy földúttá változik, amely jó lejtő után az LU-530 lábához vezet, ahol elérjük a Vaqueriza magasságot (2,2 km) .

Km 2.2. Alto da Vaqueriza

Nem térünk rá az útra, hanem egy erdei ösvényen haladunk tovább attól jobbra. Itt a Xunta mérföldköve 131 636 kilométert jelent Santiagoig . Valamivel több mint egy kilométerrel távolabb, a 130 496 kilométeres mérföldkő mellett, csodálatos kilátás nyílik La Chaira , Lugo síkságára vagy fennsíkjára, ahol a fővárosa kiemelkedik. Ez a szelíd és kellemes út Cornedo, Fonteseca és Vilabade hegyein keresztül a Carme kápolnához vezet . Édesvizű szökőkútja és piknikezőhelye kiváló attrakció a gyaloglás megállításához (5,3 km) . Aszfaltozott úton ereszkedünk le Vilabade -ba, a már a Castroverde Tanácshoz tartozó plébániára .. Santa Maríának szentelt gótikus temploma Castroverde székesegyházaként ismert, és 1979-ben nemzeti emlékművé nyilvánították .

Km 6,2. Vilabade (bár-karaván márciustól október végéig)

Egy helyi út közelebb visz minket az LU-530-hoz, közvetlenül Castroverde bejáratánál . Az úttól jobbra található a Xunta zarándokszállója , amelyet 2012-ben avattak fel. A Concello fővárosán – melyben egy 14. századi régi kastély hódolattornya kiemelkedik – ugyanazon az LU-530-ason kelünk át. és balra fordulunk, hogy meglátogassuk Santiago templomát . Lábánál van a Fonte dos Nenos és a Városháza .

Km 8,6. Castroverde (minden szolgáltatás)

Castroverde volt az egyetlen város, ahol a színpadon voltak szolgáltatások, bár később több helyen is találunk majd automatákat . A Casa do Concello után egy gesztenyefák közötti ösvényen haladunk, majd egy elágazás után lemegyünk az LU-530-hoz. Átmegyünk az úton, és balra fordulunk, hogy átmenjünk egy alagúton. Aszfaltozott úton ereszkedünk le San Miguel do Camiño -ba, jobb oldalunkon hagyva a templomot (9,9 km) .

Km 9,9. San Miguel do Camino

A lugói széken át haladunk réteken és szekérösvényeken , Galíciában congostras-nak nevezett , páfrányokkal és borostyánnal borított sebes vagy cómaros közé ékelve. Mintegy 550 méterrel azután, hogy átkeltünk a Chamoso folyón , a Miño mellékfolyóján, kiérünk egy útra, és néhány méterrel egyenesen haladunk rajta. Azonnal otthagytuk a bal váll mellett, és egy másik kongosztra zuhantunk. Két további patak utat enged a Santo Tomé templomnak , amely a Souto de Torres - i Castro Verde plébánia prológusa , ahová beléptünk.

Km 12,5. Souto de Torres

Dél felé haladva átkelünk Souton, majd a Caminon ismét átkelünk az Angueiro patakon . Azonnal kiérünk egy kövezett útra, és elhaladunk Mesón de Fraias mellett (13,5 km) . A legközvetlenebb plébánia a Santa María de Moreira , melynek temploma a jobb oldalon található. Ezt követi több hely is ezen a plébánián, mint például a Nadela , amely után egy fotogén kőkeresztet láthatunk, és egy kicsit távolabb a Vilar de Cas .

Km 15. Vilar de Cas (Üdítőital- és snackautomata)

A kijáratnál megtekinthető a Soutomerille és a hozzá tartozó San Salvador templom , egy barokk korban restaurált pre-román ékszer, amelyen ma is látható az apszis eredeti művének ablaka. A kitérő további 800 métert jelent, és nem szükséges visszatérni erre a pontra, hanem egy kicsit később kapcsolódik a hivatalos útitervhez. Alacsony órákban egyenesen egy kőbánya felé halad, és keresztezi a Romeán folyót , amely szintén a Miño mellékfolyója, miután elhaladt A Pallota házai mellett , a Moreira plébánia és a Concello de Castroverde (16,5 km) utolsó entitása mellett . Megérkezünk az LU-P-2917- hez, és felmegyünk Gondarba, a lugosi zsinat első plébániája.

Km 17,6. Gondar (üdítő-, kávé-, snack- és szendvicsgép)

Folytatjuk az emelkedést az úton, a Cuesta Francesa néven ismert helyen keresztül a tetején található kőbányáig. Megkezdjük az ereszkedést és kb. 200 méter után jobbra hagyjuk az utat. A Camiño da Caciza mentén kiérünk egy vágányra, jobbra hagyva Bascuast . Azonnal ügyeljünk a kitérőre, jobbra fordulunk, és az LU-530-assal párhuzamosan haladunk egy helyi vágányon, ami kb. 80 méterrel balra halad. Tovább kanyarodva balra az LU-530 lábánál egy erdei ösvényen haladunk, és ott érünk el (21,4 km) . 1,4 kilométert kell haladni az úton, elhaladva a Carballido birtok mellettés az azonos nevű folyót. Röviddel a 7-es pk elhaladása után jobbra indulunk a Manzoi és O Pondelo felé vezető úton (22,8 km) . 250 méterrel később balra hagyjuk, hogy bejussunk egy kongosztrába. A Muiño folyó folyik át rajta , amelyen áthaladva továbbhaladunk As Casas da Viña -ba , a lugói Carballido plébánia helyére.

Km 24,5. Casas da Viña néven (bár néhány kilométerre van)

Az erők gyengülni kezdenek, és a színpad utolsó része örökkévalóvá válik. Az As Casas da Viña kijáratánál a staféta széles utat választ. A jelzést egy 300 méterre lévő bárnak továbbítjuk, amely közvetlenül a San Cibrao alállomás mellett található . Szinte hozzátartozik az Autovía del Noroeste A-6 (Madrid-A Coruña), amely felett átkelünk (26,9 km) . A földes pálya átvezet minket a keleti körgyűrűn O Carqueixo környékén . Hamarosan megérkezünk Castelóba

Km 28,4. vár

Leereszkedünk a Chanca negyedbe a 29 méter magas viaduktjával , ahol átkelünk a Rato folyón . Felmegyünk a Rua da Chancára, ahol meglátjuk Santiago 104 241 km-es mérföldkövét , és áthaladunk a vasúti sínek alatt. Kicsit odébb megyünk át a Fontiñas lépcsőn, majd továbbmegyünk a Carril das Flores felé, amelyen a Praza do Camiño Primitivo mellett haladunk. A Ronda de la Muralla-nál érünk, és a Puerta de San Pedro -n keresztül lépünk be , ahol ezt olvassuk: "Itt lépett be II. Alfonso Szűz király a 9. században, megnyitva az első Santiago-i utat." Az első utca a jobb oldalon a Rúa das Noreas , ahol azarándokszálló a Xunta . A Camino mellett, Lugo kijáratánál, a Miño-n átívelő római híd lábánál található a privát szálló .

Km 30,5. Lugo (összes szolgáltatás)