Melide - O Pedrouzo 33,3 Km

A Plaza do Conventóban , a régi zarándokkórházban , amely ma a Museo da Terra de Melide épületének ad otthont ; a Sancti Spiritus kolostor és temploma; századi városháza épülete és a San Antonio kápolna , amely mellett elhagyjuk a teret a San Antonio utcára. Miután megkerültük a szállót, elhagyjuk Melidét a Rúa Principal mentén. A völgyre néző kilátással ereszkedünk le az N-547-es útra, amelyen áthaladva a CP-4603-as úton San Martiño irányába haladunk. Egy étterem - grillsütő magasságában jobbra fordulunk, hogy meglátogassuk a Santa María de Melide templomot, az azonos nevű plébániát. a templom az A 12. század végi román stílusú épületnek egyhajója és félköríves apszisa van, és itt található az egyetlen román stílusú rács Galíciában.

Km 1. Santa María de Melide (bár-étterem)

Miután elhagytuk O Carballal házait (1,5 km) , eukaliptuszfák, lombhullató fajok és rétek veszik körül magunkat, amíg el nem érjük a macskaköves hágót a Catasol folyón , a Furelos (2,4 km) mellékfolyóján . Képeslap forgatókönyv, amit a Camino ismét kínál nekünk. Gyönyörű környezetben haladunk az N-547 lábánál lévő Raído-ba (3,3 km) . Gyorsan elhagyjuk cégét, hogy továbbmenjünk Parabispo-ba (3,9 km) , már a Concello de Arzúától (18,7 km) . Eukaliptusz erdő alatt átkelünk a Valverde patakon , elhaladunk az A Peroxa mellett – ahol a 45.5-ös jelzés található – és beérünk az N-547-es által kettéosztott Boente-be.

Km 5,8. Boente (Turistaszállók. Bárok)

Santiago temploma után jobbra fordulunk, és egy ösvényen megyünk le a Boente folyóhoz és Punta Brea helyéhez , először megmentve az N-547-et egy alagúton. Néhány rét megkerülése után egy kemény lejtővel nézünk szembe, amely az N-547 lábához kúszik fel, és az országút mellett Figueiroa és Castañeda plébániáinak több helyére is eljutunk, mint például Fonte Plata és A Fraga Alta . Ezen a területen kell megtalálni a meszes kemencéket, ahol a zarándokok lerakták a követ, amit Triacastelából vittek.

Km 8. A Fraga Alta (Turistaszálló. Bár)

Lemegyünk a kövezett úton a Ribeiral-patakhoz , amely Pedrido és Río között található (8,7 km) . Most itt az ideje, hogy menjen vissza, és menjen tovább egyenesen, balra hagyva a Doroña kitérőt . Majd szinte mindig helyi ösvényeken ereszkedünk le két kilométert az Iso-folyóhoz , amely hozzáférést biztosít Ribadiso da Baixo-hoz, amely a Rendal plébánián található.

Km 11,1. Ribadiso da Baixo (szállók-bár)

A középkori híd másik oldalán található a San Antón zarándokkórház, amelyet ma nyilvános szállóként újítottak fel. Közvetlenül utána van a fogadó és a magánszálló . Találunk még egyet tovább, Ribadisóban , közvetlenül az N-547 (12,4 km) elérése előtt . Lugo végtelen sugárútja mentén megérkezünk Arzúa első házaihoz. Ugyanazon bejáratnál több privát szálló található egymás után. Egy újabb szakasz után elhagyjuk a sugárutat a Cima do Lugar utcára , ahol a nyilvános szálló található.

Km 14,2. Arzúa (minden szolgáltatás)

Egyenesen a macskaköves Rúa do Carmen felé indulunk. Árkádjai és faburkolatú homlokzatai búcsút intettek Arzúán átvezető átjárónktól. Vidéki környezetben lemegyünk a Franceses-kúthoz, átkelünk a Vello folyón , és azonnal megérkezünk As Barrosashoz és a hozzá tartozó San Lázaro-kápolnához (Mojón 36 és Km 15) . Lemegyünk a Brandeso folyóhoz, az Iso mellékfolyójához (16. km) , és felmegyünk Preguntoño -ba , a Burres plébánián található faluba, ahol a 18. századi San Paio remeteség található .

Km 16,3. én kérdezem

A kijáratnál elkerüljük az N-547-et egy alagúton keresztül, és egy lejtőre nézünk, rétek, kukoricanövények között, kilátással Arzúa felé, a szintén Burres plébánián található A Peroxa helyére. Az eukaliptuszfák egyre inkább benépesítik a galíciai tájat és réteket, amelyek szükségesek az állatállomány és a vidéki világ fennmaradásához. Egymás után követik a napon száradó családi ruhaneműket. Lehullott levelekkel szegélyezett ösvényeken haladunk, és leereszkedünk a Ladrón-patakhoz (18,1 km) . Hatszáz méterrel tovább, közvetlenül a Santiago felé vezető 32,5 km-es mérföldkő előtt van kitérő a Camiño das Ocas szállóhoz , amely 800 mt. Később elérjük a Taberna Vellát (19,2 km) . Aztán beléptünk Calzadába, a burresi plébániáról és a Concello de Arzúa utolsó lakott magjából.

Km 20. Út (bár)

Hagyjuk el a várost egy összekötő úton keresztezve, és továbbmenünk a Concello de O Pino -ba , amely az utolsó Santiago előtt. Az első város Calle , San Breixo de Ferreiros plébániájában .

Km 21,8. Street (Bar. Bazaar)

A Langüello-patak átkelése után elhagyjuk az atommagot , és utak és ösvények hálózatán haladunk tovább Boavista (23,2 km) és Salceda felé, az N-547 lábánál. Bal oldalon, az N-547 másik oldalán, a Caminótól 400 méterre található a Salceda turistaszálló.

Km 24,8. Salceda (Turistaszállók. Bárok. Gyógyszertár 600 méterre)

Az útvonal lábánál található a La Casa Verde bár és a Boni szálló . Néhány méterrel távolodunk el a jobb oldali országúttól, az ekkor meghalt Guillermo Watt zarándok emléke mellett haladunk el. Továbbmegyünk az út lábához, és átmegyünk egy mezőgazdasági gépkereskedő mellett, hogy elérjük O Xént , San Miguel de Cerceda plébánia helyét (26,5 km) . A Nemzetitől balra húzódó ösvény most ugyanannak a plébániának a közvetlen Ras -hoz vezet (27,2 km). Az alábbiakban mentjük az N-547-et. Ezen a ponton a Camino del Norte zarándokai is csatlakozhatnak, akik az O Pino változatot választották. A másik oldalon már A Brea

Km 27,6. Cairn 23.5. Brea (kávézó-bár)

Azonnal Rabiñába (Márk 23 és Km 28) . Az országúttal párhuzamosan könnyedén túljutunk a San Lourenzo de Pastor plébánián található O Empalme -ig. Az útvonal közepén egy piknikezőhely található szökőkúttal és az amerikai farmokra emlékeztető szélmalommal. A tetején átkelünk az úton, mindkét oldalon egy bárral, hogy bejussunk a városba.

Km 29,4. O Splice (rudak)

Majd egy ösvényen haladunk, amely az eukaliptuszfák alá ereszkedik. Lejjebb, az N-547 alatti alagúton keresztül meglátogatjuk a Santa Irene remetelakot és annak barokk szökőkútját .

Km 30,2. Santa Irene (Turistaszállók. Cafe-Bar)

Elhaladunk a magánszálló mellett, mely mellett van a kitérő az Astrar vidéki szállóhoz . A Xunta szálló után egy sűrű eukaliptusz lombkoronába érünk, amely pillanatnyilag elszigetel minket az úttól. Elhaladunk a Mojón 20 mellett, és ismét elkerüljük az utat egy alagúton keresztül. Az arcai plébánián található A Rúába pár ház és egy fűrészmalom vezet .

Km 32. A Rúa (Bárok. Panziók. Vidéki házak)

A kövezett úton elérjük az N-547 szélét, és felkapaszkodunk az O Pedrouzo -ba .

Km 33,3. O Pedrouzo (minden szolgáltatás)